Yeni sezon ürünler
Yeni sezon ürünler
Yeni sezon ürünler
İptal & İade Süreci
Bu belge,  Guru MARKA  üzerinden gerçekleştirilen alışverişlerde müşterilerin haklarını, iade ve iptal süreçlerini düzenlemek amacıyla hazırlanmıştır. 

 Marka, tüketicinin korunmasına ilişkin yürürlükte bulunan 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği başta olmak üzere ilgili tüm yasal mevzuata uygun hareket etmektedir. 

GENEL HÜKÜMLER 

https://guruu.com.tr web sitesi üzerinden verilen siparişlerde, müşteriler ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılır. 

Satın alınan ürünler, sipariş tarihinden itibaren 30 (otuz) gün içinde müşteriye teslim edilir. Ürünün bu süre içinde teslim edilememesi durumunda müşteri, sözleşmeyi feshetme hakkına sahiptir. 

Ürünler eksiksiz, hasarsız ve siparişte belirtilen özelliklere uygun olarak teslim edilmek zorundadır. 

Kargo ücretleri, aksi belirtilmediği sürece müşteri tarafından karşılanır. 

Siparişin tamamlanmasının ardından, ürün stokta bulunamıyorsa müşteriye 3 (üç) gün içinde yazılı bildirim yapılır ve en geç 14 (ondört) gün içinde ödemenin iadesi gerçekleştirilir. 

CAYMA HAKKI 

Müşteriler, satın aldıkları ürünleri teslim aldıkları tarihten itibaren 14 (ondört) gün içinde, herhangi bir sebep göstermeksizin iade etme hakkına sahiptir. 

Cayma hakkının kullanımı için müşteriler, [Şirket iletişim bilgileri] üzerinden Marka ile iletişime geçmelidir. 

Cayma hakkının kullanılması için: 

Ürün orijinal ambalajında, eksiksiz ve kullanılmamış olmalıdır. 

Ürünle birlikte fatura ve varsa aksesuarlar eksiksiz olarak gönderilmelidir. 

Cayma hakkının kullanılması halinde iade kargo masrafları Marka tarafından karşılanacaktır. 

Hizmet alımlarında cayma hakkı süresi, sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Ancak, tüketicinin açık onayı ile hizmetin ifasına başlandığı durumlarda cayma hakkı kullanılamaz. 

CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI DURUMLAR 

Aşağıdaki ürün ve hizmetler için cayma hakkı geçerli değildir: 

Kişiye özel olarak üretilen veya siparişe özel hazırlanan ürünler. 

Hijyenik nedenlerle iadesi mümkün olmayan ürünler (iç giyim, kozmetik, kişisel bakım ürünleri vb.). 

Dijital içerikler, e-kitaplar, yazılım programları ve online hizmetler. 

Tüketicinin isteği doğrultusunda özel olarak yapılandırılmış ürünler. 

Tüketicinin onayıyla hizmet sunumuna başlanan sözleşmeler. 

İADE VE GERİ ÖDEME KOŞULLARI 

Cayma hakkının kullanılması veya siparişin iptali durumunda: 

Ürün, Marka’ya ulaştıktan sonra en geç 10 (on) iş günü içinde iade işlemleri tamamlanır. 

Ücret iadesi, ödeme yapılan yöntemle gerçekleştirilir. 

Kredi kartı ile yapılan ödemelerde, ilgili banka politikalarına bağlı olarak 2-3 hafta içinde geri ödeme işlemi tamamlanır. 

İade edilen ürünün müşteri hatası nedeniyle zarar görmesi durumunda, Marka ürün bedelinde değer kaybı yaşanması halinde ilgili tutarı iade bedelinden düşerek ödeme yapabilir. 

Promosyon, kampanya veya indirimli ürünlerin iadesi sonucunda, kampanya şartlarının altına düşülmesi halinde sağlanan indirim iptal edilir. 

SİPARİŞ İPTALİ VE ÜRÜN DEĞİŞİMİ 

Siparişin iptali, ürün kargoya verilmeden önce gerçekleştirilebilir. 

Ürün değişimi yapmak isteyen müşteriler, siparişin teslimat tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içinde Marka ile iletişime geçmelidir. 

Not: Eğer satın alınan ürün stokta yoksa veya tedarik edilemiyorsa, en geç 14 (ondört) gün içinde ücret iadesi gerçekleştirilecektir. 

MÜCBİR SEBEPLER VE TESLİM GECİKMELERİ 

Deprem, sel, yangın, pandemi, savaş, grev, internet kesintileri gibi öngörülemeyen durumlar nedeniyle teslimat sürecinde gecikmeler yaşanabilir. 

Bu gibi durumlarda müşteriye gecikme bildirimi yapılır ve aşağıdaki seçeneklerden biri sunulur: 

Siparişin iptal edilerek ücretin iadesi. 

Ürünün alternatif bir ürünle değiştirilmesi. 

Teslimatın gecikmeyi kabul ederek beklenmesi. 

YETKİLİ MAHKEME VE UYGULANACAK HUKUK 

İşbu sözleşme Türkiye Cumhuriyeti yasalarına tabidir. 

İşbu sözleşmenin uygulanmasından doğabilecek her türlü uyuşmazlık, tüketicinin yerleşim yerindeki Tüketici Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri tarafından çözüme kavuşturulacaktır. 

Sözleşmeye ilişkin her türlü ihtilaf halinde  Marka’nın bulunduğu şehirdeki mahkemeler (DENİZLİ MAHKEMELERİ) yetkili olacaktır.